Wateen Self-Care: Zarządzaj swoim kontem w drodze
Wateen Telecom Pakistan uruchomił Wateen Self-Care, aplikację na Androida, która umożliwia klientom zarządzanie swoimi kontami z urządzeń mobilnych. Ta darmowa aplikacja jest kompatybilna z Androidem 5 i wyższymi wersjami i oferuje szereg funkcji, w tym dane uwierzytelniające konta, informacje o fakturach i płatnościach, generowanie reklamacji, prośby o nowe usługi i ulepszanie, opinie o satysfakcji z usługi, ostrzeżenia i powiadomienia o usłudze, szczegóły dotyczące korzystania, opcje zmiany hasła, informacje o produktach i często zadawane pytania oraz informacje o obsłudze klienta i środkach płatniczych.
Aby uzyskać dostęp do aplikacji, klienci mogą zalogować się za pomocą swojego loginu i hasła do internetu. W przypadku zapomnianego loginu lub hasła klienci mogą zadzwonić na numer obsługi klienta Wateen. Dzięki Wateen Self-Care klienci mogą teraz zarządzać swoimi kontami w podróży, co czyni ją wygodnym narzędziem dla tych, którzy zawsze są w ruchu.
Opinie użytkowników o Wateen Self-Care
Czy próbowałeś Wateen Self-Care? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!